داستان یه حالگیری خیلی شدید

دخترجواني از مکزيک براي يک مأموريت اداري چندماهه به آرژانتين منتقل شد.

پس از دوماه، نامه اي از نامزد مکزيکي خود دريافت مي کند به اين مضمون:

لوراي عزيز، متأسفانه ديگر نمي توانم به اين رابطه از راه دور ادامه بدهم

 و بايد بگويم که دراين مدت ده بار به توخيانت کرده ام !!!

 ومي دانم که نه تو و نه من شايسته اين وضع نيستيم.

 من را ببخش و عکسي که به تو داده بودم برايم پس بفرست


باعشق : روبرت

دخترجوان رنجيـده خاطر از رفتار مرد،

 از همه همکاران و دوستانش مي خواهد که عکسي از نامزد،

 برادر، پسرعمو، پسردايي ... خودشان به او قرض بدهند

 و همه آن عکسها را که کلی بودند با عکس روبرت، نامزد بي وفايش،

 در يک پاکت گذاشته و همراه با يادداشتي برايش پست مي کند،

 به اين مضمون:

روبرت عزيز، مرا ببخش، اما هر چه فکر کردم قيافه تو را به ياد نياوردم،

 لطفاً عکس خودت را از ميان عکسهاي توي پاکت جدا کن و بقيه را به من برگردان .....


نظرات شما عزیزان:

hasan
ساعت10:49---13 آبان 1390
سلام وبلاگ قشنگی داری
به وبلاگ منم بیا حتما خوشت میاد.
خواهشا نظر یادت نره.


sanaz
ساعت0:49---22 مهر 1390
mhtab jonnnn kheyli bahal boooddd,

معشوقه زهرا
ساعت13:11---21 مهر 1390
سلام ممنونم سر زدي

زهرا دختره همسايه ما است كه من خيلي وقته دوسش دارم ولي اون ...

اگه دوست داشتي باهم تبادل لينك كنيم خبر بده
موفق باشي


ترنم
ساعت20:13---18 مهر 1390
یاد بگیرین به این میگن حال گیری درست و حسابی

سارا
ساعت20:12---18 مهر 1390
ایول خیلی باحال بود .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, |

 

اسلایدر

دانلود فیلم